Bestillinger
Jeg ønsker å endre eller kansellere mindre ordre. Er det mulig?
Jeg ønsker å endre eller kansellere mindre ordre. Er det mulig?
Etter du har bestilt er det i de fleste tilfeller dessverre ikke lenger mulig å endre eller kansellere din bestilling da vi plukker varer og sender fortløpende. Har du fått en sendingsbekreftelse kan vi ikke gjøre endringer. Vi kan heller ikke love at vi rekker å gjøre endringer, selv om du kontakter oss. Du kan selvsagt angre kjøpet ved å returnere/bytte og sende ordren i retur.
Kan jeg slå sammen to ordre jeg nylig har bestilt til én og samme forsendelse?
Kan jeg slå sammen to ordre jeg nylig har bestilt til én og samme forsendelse?
Nei, dessverre. Ordrene er unike og plukkes på tilfeldige tidspunkt, og er som regel på forskjellig sted i prosessen. Vi får ikke stoppet og endret dette.
Jeg ønsker å legge til en vare på ordren. Er det mulig?
Jeg ønsker å legge til en vare på ordren. Er det mulig?
Nei, det er ikke mulig å legge til varer på samme ordre etter du har betalt. Har du bestilt med kort er det ikke mulig å øke det reserverte beløpet. Har du bestilt på faktura er du kredittsjekket for det beløpet som ligger på ordren.
Hvilke betalingsalternativer har dere?
Hvilke betalingsalternativer har dere?
Hos FosenService.no har du en rekke betalingsmuligheter. Forhåpentligvis også din foretrukne. Vi tilbyr betaling med Klarna, Vipps og kort som Visa og Mastercard.
Med Klarna kan du kan betale med 14 dagers faktura eller på nedbetaling. Og det koster ingenting ekstra å betale med kort eller 14 dagers faktura. Når du handler hos FosenService.no, godtar du at Klarna behandler dine personopplysninger. Se Klarnas personvernregler for mer informasjon.
Levering
Hvordan blir min pakke sendt?
Hvordan blir min pakke sendt?
Vi bruker Postnord og Bring til våre sendinger.
Dekk, felger og andre større produkter sendes med postnord, mens små pakker sendes med bring/posten.
Leveringstid er 2-7 arbeidsdager
Fraktpriser:
Fraktpriser varierer basert på størrelse og vekt for pakken.
Du kan se de estimerte fraktkostnadene for bestillingen din under utsjekkingsprosessen.
Ordresporing:
Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingsnummer og transportørinformasjon.
Du kan også spore ordrestatusen din ved å logge på kontoen din.
Hva gjør jeg når jeg har mottatt feil vare?
Hva gjør jeg når jeg har mottatt feil vare?
Først beklager vi om det har skjedd! Send oss en melding på post@fosenservice.no, så vil vi hjelpe deg videre.
Jeg har bestilt flere varer, og har mottatt en pakke, men den inneholdt ikke alle varene. Får jeg de andre i en ny sending?
Jeg har bestilt flere varer, og har mottatt en pakke, men den inneholdt ikke alle varene. Får jeg de andre i en ny sending?
Ja, du vil få alle varene dine (med mindre du har fått en beskjed om at produktet er utsolgt fra oss per e-post). Når varene plukkes fra forskjellige steder på lageret, sendes de fortløpende så snart de er klare. Det er derfor varene kan komme i flere sendinger.
Dette gjelder også selv om det står "kolli 1/1" på pakken du mottar, da totalt antall pakker dessverre ikke fremgår av postetiketten. Dersom det har tatt flere dager etter du har mottatt den første pakken, og du ikke har fått beskjed fra transportør eller kundeservice om resterende varer, så er du velkommen til å kontakte oss på post@fosenservice.no.
Retur og bytte
Jeg ønsker returnere varene. Hva gjør jeg?
Jeg ønsker returnere varene. Hva gjør jeg?
Ønsker du å angre på kjøpet ditt, må dette gjøres innen 14 dager. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.
Angrefristen anses overholdt dersom melding er sendt før angrefristen er utløpt. Kjøper har bevisbyrden for at angreretten er blitt gjort gjeldende, og meldingen bør derfor skje skriftlig (angrerettskjema, e-post eller brev).
Du får en tilbakemelding når angreretten er godkjent, og du vil bli betalt tilbake for summen du kjøpte varen for. Dette går via samme betalingsløsning som du valgte når du bestilte varen. Er den bestilt med Klarna faktura, vil denne bli kansellert. Er den allerede betalt, får du summen tilbake fra Klarna. Om du har betalt med kort, kommer beløpet tilbake på samme konto, og med Vipps, får du det refundert via Vipps.
Jeg ønsker bytte til en annen vare. Hva gjør jeg?
Jeg ønsker bytte til en annen vare. Hva gjør jeg?
Vi må få beskjed om at du ønsker å bytte varen innen 14 dager fra du kjøpte den. Du tar kontakt med kundesenteret på e-post (post@fosenservice.no) eller chat og avtaler hvordan du ønsker at saken din skal bli behandlet. Du kan deretter enten kjøpe ny vare med det samme, og få pengene tilbake for det som kommer i retur.
En eventuell differanse blir tilbakebetalt.
Når mottar jeg tilbakebetalingen på retur på grunn av angrefrist?
Når mottar jeg tilbakebetalingen på retur på grunn av angrefrist?
Det kan variere fra 1-5 dager.
Så snart din angrerettretur er behandlet og godkjent, får Klarna (eller annen betalingsløsning) beskjed om din retur, og de vil da refundere kjøpesummen.
Har du valg Klarna faktura, og ikke betalt denne, slettes fakturaen – bortsett fra eventuell returfrakt.
Merk at det kan ta inntil 5 dager før returen er ferdig behandlet etter den ankom vårt lager. Klarna kan i enkelte tilfeller bruke 1-4 dager på å gjennomføre refundering.